Älg i sikte!

Sista veckan på praon har nu startat, och det är strålande sol och varmt som i *pip*! 32 grader på framsidan, nu(!) kommer nog bli varmare senare.

Jag träffade på en liten älg vid stallet idag, liten och liten, den var rejäl! En mamma älg, eller någon fjolårskalv kanske, vet inte. Men jag red då, så jag fick lite panik, skulle jag springa förbi eller gå lugnt och sansat? Ljúfur såg älgen han med men han brydde sig inte, så jag bestämmde mig för en trav. Och det gick jättebra!

Har solat lite på framsidan idag, klarade inte mer än en halvtimme eller något, FÖR VARMT! Lite färg har jag fått på min fd. bleka kropp. Men mer kommer under sommaren, då ska jag sola i Härnösand också, de dagar jag inte jobbar, härligt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0