7 7 7 7 7 7 7

HerreJÖSSES vad trött jag är, fortfarande. Jag vill sova, men ändå inte. Jag orkar nästan inte göra någonting idag! Känner mig helt dead. Men jag ska till stallet iallafall, och ska se om jag imorgon på morgonen ska ut och springa i Bunketorp, jag behöver faktiskt göra det. Min kondition är sämst!

Just nu lyssnar jag på Roy och Roger, dem är coola! Jag är lite gladare på vädret nu iallfall, det börjar bli snäppet bättre! Och hoppas att vädret i Härnösand är bra när jag kommer dit, jag vill ju SOLA!

Nu idag ska jag nog iallafall duscha innan jag åker till stallet, onödigt men skit samma.

Det är 7 dagar kvar nu!!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0