Underbart härlig dag, bortsett från regnet, skolan och prov.

Hejsan! Idag har jag haft en förvånadsvärt bra dag. Faktiskt! Inget bråk med mamma, mamma har köpt garn till mig, rosa och svart! Äntligen! Och inget bråk med Maemark, förlåt! Makky menar jag, bara fått en hel den underbart gulliga sms från honom! Han är snällast, bäst, snyggast, sötast, underbarast, ja allt en underbar kille kan vara! Han är min drömprins!
   Jag tycker att denna dan ska fortsätta vara så bra som den är nu, jag höll ju faktiskt en spindel idag igen *glad*.

Imorgon har vi sovmorgon till 2O över 11! Snacka om skönt! Och vi har bara två lektioner imorgon, tyvärr är samhällskunskap en av dem, men den lektionen kan jag nog, dra mig igenom. Vi kommer säkert få tillbaka våra prov också som vi gjorde innan lovet. Skit!

Nu ska jag titta på TV och pilla lite i Photoshop, musik i reklamerna och bara ta det lugnt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0