Tröttheten faller in...

Hejsan! Idag har jag varit i stallet, lunchade hästarna. Det var ritkgit halt ute idag! Så jag red lite lätt på travbanan, elelr lätt och lätt. Galopperade en hel del också, men det var för att han ville.
   Träffade en liten flicka idag vid namn Sofia. Hon vill hyra min Ljúfur. Hon är 12 år. Men jag vet inte, har ju nu fått ett hyfsat bra schema ändå nu till våren. Behöver kanske inte det.

Makky är sur på mig eller nått, irriterad iallafall. bara för att jags äger att jag är ful, jag säger ju bara sanningen till honom! Han vill inte att jag ska ljuga, jag gör inte det. Jag ljuger inte alls! Inte nu, inte genom att säga att jag är ful, vilket jag är. Och det vet ju ni som träffat/sett mig.

Jag saknar honom, jag vill att det ska bli februari vecka 7 nu! Jag ska åka dit, ska komma dit med ett leende på mina läppar (ska inte visa mina tänder då jag ler) och sedan krama honom! Jag hoppas dock han frågat om det är okej att jag kommer för Sune och hans mamma.

Jag är trött nu, idag, men nu känner jag ändå att.. Jag blir piggare hehe!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0