Träning idag, jag är bortglömd!

Hej! Först vill jag säga, att idag tränade jag och Lovisa på hennes mammas jobb, det var mycket livat med oss. Eller inte. Men jag tränade och jag kommer att få träningsvärk as hell! men sånt händer väl alla som tränar tror jag.
   Åkte sedan till stallet, och red min häst, lekte med Zally och skulle egentligen haft insläppet men Agneta hade fixat det till oss, tack!

Min pojkvän har typ, glömt mig, idag fick jag ett underbart godmorgon sms av honom som alla andra dagar och.... Oj, förlåt. Jag menar att jag fick det senast igår inget idag. Jaha, där ser man, jag börjar bli lite bortglömd. Han skriver inte heller till mig på msn nu, han heter ledsna gubbar i sitt namn. Mitt fel som vanligt skulle jag tro.

Det är nu 23 dagar kvar tills jag drar mig uppåt i landet och dampar loss där och gör ännu en stad till a living HELL!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0