Snö, kallt/varmt, slask och första dan i skolan!

Tja! Nu har jag varit i skolan idag, det var segt as hell! Var inte med på gympan som vi hade första lektionen, glömde mina gympa kläder, mongo som jag är. Det snöade som fan i morse, så det var vitt och snöigt. Pappa körde mig till skolan, faktiskt, det var härligt. Jag satt och sjöng i bilen, "Pudersnö! Pudersnö! Underbara pudersnö!". Jag är mongolid, jag vet.
   Jag ligger på G i gympan. Trevligt. När jag skulle hem höll snön på att smälta bort, det är väl lite mindre kul. Men det är kramsnö nu iallafall, det är mysigt!
   Sitter nu och sjunger lite, försöker lära mig själv *generad*. Jag kan inte sjunga, men ibland får jag allt fram lite toner i min röst! Faktiskt! Jag blir chockerad av att skriva detta men det är sant. Men kommer aldrig att våga sjunga inför någon, inte ens de jag känner. Min syrra säger att jag har sångröst om jag verkligen försöker. Men jag töntar mig bara när jag sjunger för någon. Det är trevligt!
   Jag försöker iallafall lära mig, det är en bra sak om ni frågar mig!

SNOW? saf sdfdsf

/J

Maja

Det är en mycket bra sak Julia! ge inte upp sången! jag tror på dig! :)

2009-01-09 | 19:14:59 | http://majalidbeck.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0