Seriöst roligt!

Tja! Ah, min rubtik såg jag nyss på tv, alltså från en reklam. Har så grymt dåligt med fantasi på att skriva blogg nu, så det var därför jag tog en liten paus från det igår.
   Idag var skolan rent av hur seg som helst! Men imorgon slutar vi 1O över ett, så det är gött! Och jag behöver handla en grejj på Apoteket, men palla gå det själv lixom! Vill någon hänga på?

Jag har inte fotat på ett bra tag nu, jag nåste börja igen! Jag ska läsa två tjocka böcker innan som jag fick låna av pappas jobbarkompis Stig, han är i Thailand nu det svinet! Jag vill också utomlands!

Nu är jag helt... Död, mina händer är torra, jag har allmänt tråkigt, jag vill prata med någon, jag vill pilla i Photoshop och jag vill sova! Nu ska jag se på, Simpsons, jag är busig as hell!

sdf
Denna bilden vann jag en fototävling med på Vaengurs hemsida, så jag är med i 2OO9s kalender!

Btw, nu är det 18 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0