Seg dag, datorn!

Tja! Min dag har varit jätte seg idag! Suttit hemma hela dan! Inte varit ute någonting. Har varit duktig och duschat, sminkat mig och tagit lite kort med mobilen. Inget annat, jag är soft.
   Lovisa ringde och väckte mig i morse och påstod att vi skulle åka och spela innebandy om en kvart, klockan var kvart i 11. Palla det liksom! Jag hinner så fan heller göra mig klar på en kvart haha!
   Men nu är jag trött, seg som sagt. Ska se lite på TV och se om Maemark vill prata i telefon med mig idag :) <3

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0