Nu två veckor kvar, det pirrar i min lilla mage för fullt!

Heej! Nu är det endast, med betoning på endast, två veckor kvar tills jag drar mig iväg till Härnösand! Eller, Stockholm (och alla de städer mellan Göteborg och Stockholm), Sundsvall (och alla de städer mellan Stockholm och Sundsvall) och till sist Härnösand! Jag längtar så mycket att det bubblar i magen. Och på tisdag ska jag gå handledarkurs med pappa så att jag kan börja övningsköra efter det, snacka om gött!
   Och måndagen den 2:a ska jag till Ungdomsmottagningen och prova P-Piller, mindre kul? Men det ska bli härligt att få det. 

Nu ska jag nog stänga av min lilla dator och försöka göra lite mer på den "grejen" som Maemark ska få av mig, trots att det är hans så kommer jag nog att använda den när jag åker dit, men sedan får jag lämna bort den.. Och frysa. men sånt är livet! Den är som sagt inte min. Och jag orkar inte ta med en reserv.

ffff

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0