Nu är jag och mamsingen kompisar igen!

Hej! Idag var jag hemma nästan hela dan, jag passade på att städa mitt rum, riktigt ordentligt! Sedan kom pappa hem och såg det, han blev stolt över mig, hoppas jag!!
   Sedan när mamma kom hem satt jag och tittade på en hel del gamla kort. Försökte hitta något på mig, hittade ingenting. Så jag och mamma åkte till stallet för att brodda hästen. Men när jag tog gängaren(eller vad det nu heter, den man gör rent brodd hålen med) så tappade Ljúfur lite balans så han drog åt sig sin fot, och jag var hungrig och skakig och kunde alltså inte hålla emot. Så han trampade sönder den så att metall grejen fastnade inne i hålet! Lite panik där. Men Frida hjälpte oss att få bort den!
   Sedan när jag var klar fick han gå ut i hagen.
   Nu vet jag när jag ska åka till Härnösand! *Glad* nämligen från den 8:e februari till den 15:e februari. Jag kommer att åka från Härnösand klockan 9 med tåget. Och samma sak när jag åker dit, kommer att åka från Göteborg klockan 9, kommer dit vid samma tid som varje gång innan. Jag får vara med min älskling på alla hjärtansdag! How great is that?!
   Så nu är jag glad! Tack mamma!!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0