Nu är det jul igen!!

Tja! Ja, ni får ursäkta överskriften eller rubriken, hade lite brist på fantasi. Men idag så red jag på en unghäst, en riktig unghäst som inte är inriden än. Det var.. Mycket vingligt. Frida ledde mig på honom.
   Då jag och mamma åkte till stallet pratade vi om att den där Oliver tittat på mig igår natt, eller denna morgon vid nyår. Mina grannar hade gäster, och alla gick in, inklusive Olivers kompisar. Men han stannade kvar ute med oss. Till och med min mamma såg att han tittade på mig! Det var läskigt, tur att jag aldrig ska träffa den killen igen! Vad söta 94:or är egentligen *Smile*
   Jag och Sanna ska bo en natt hos Agneta nästa vecka, och passa hundar och katter. Det ska bli kul!!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0