Mycket, mycket seg dag i skolan, ingen bra dag hittills, kanske lite halv bra..?

Hejsan! Dagen har varit en seg dag i skolan hittills, alltså har sista lektionen nu. Segt säger jag bara! Dagen har alltså varit seg, för er som inte fattar det jag menar.
   Ska till stallet sedan då jag kommer hem, får väl ta och rida min lilla häst så att han får röra på fläsket lite. 

Jag och lovisa ska börja träna nästa vecka, på gym såklart! Kommer att bli så slim på magen så det inte är sant! Ska försöka få henne att träna varje dag med mig, har inte stallet så det blir super! Jag vill ju inte ha värsta fläskmagen.

Jag har nu räknat varje dag som går hur många dagar det är kvar tills jag drar mig uppåt i landet. Just idag så är det 25 dagar kvar om jag inte räknat fel. Det är ju inte ALLS lång tid kvar egentligen om man tänker efter.

På tåget idag satte jag mig som resten av det svenska folket också brukar göra. Alltså med en tom stol mellan eller på ett eget två säte. Vi svenskar är lite rädda för närkontakt med andra folk? Om det är rätt så tomt på tåget så förstår jag, då finns det ju platser för alla och så. Men om tåget är fullt, som det brukar vara på morgonen eller på eftermiddagen då man åker hem, då tycker jag att man ska akta på sitt feta arsle och låta andra också få sitta. Tänk för guds skull på de gamla *hihi*!

That's all for now, nu ska jag se vad jag ska göra för arbete, har då gjort klart allt man ska tror jag, men ska se om det är något jag missat!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0