Killparfym, det luktar gott!

Tjenare! Nu luktar hela mitt rum killparfym, tack vare en liten test sticka! Och det var inte alls mycket parfym jag sprayade på där. Parfymen köpte jag, kostade 55Okr, ojoj. Men det var det värt. Parfymen luktar gott och den är inte till mig, kan inte bli bättre! Parfymen är, som ni kanske redan listat ut, till Makky.! Och när han har på sig den så kommer han ha en Julia i närheten hela tiden, så om han inte vill ha det så bör han inte ha på sig den, den luktar mycket gott! Det är en lukt som är typisk för honom just!
   Mamma kom in nyss och sa att vattenpumpen frusit i stallet... Så ja, nu har vi inget vatten där nere. Det var 13 minus i natt och det var någon (nämner inga namn för det är bara dumt att göra det hehe) som råkade lämna dörrarna öppna. Menmen! Det gör ju ingenting, lite extra motion är alltid bra!
   Har lunchen idag, bör nog byta om, klockan är ju ändå halvt ett nu. Kasnke bör fixa mig. Så att vi kommer iväg snart. Ja. Vi kör på det!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0