Internet problem är kasst!

Hej! Nyss så pajade internet, men mamma och jag var mycket tekniska och fixade problemet helt själva, frågade först pappa då han åt om han kunde fixa det men han sa att "nej". Nehe täntke jag, gick upp och mamma och jag fixade det, lätt som en plätt!
   På fredag ska jag till optikern och kolla synen, troligtvis få glasögon, VILL INTE!

Det är nu endast 11 dagar kvar!

/J

Sanna

Härlig blogg.

Ta gärna en titt i min och lämna en kommentar :)

2009-01-28 | 19:10:56 | http://sannawiberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0