Inställd lektion, alltså vi fick sluta tidigare idag!

Godkväll! Sitter och tittar på Hell's Kitchen, tror att det är det iallafall. Det är kul iallfall, tjejerna är så mycket blonda så det går bara inte att bli värre! Killarna är ännu värre, serverar rå mat... Usch!
   Som vanligt så har jag gjort något fel igen med Maemark, FÖRLÅT! Menar Makky! Nej, för mig kommer han att vara Maemark! Så Maemark. Han är sur på mig igen, för att jag inte accepterar min webkamera. Jag ser ju ut som en kossa med för mycket fläckar! Eller någonting, eller en kossa som rullat sig i sin egna skit!

I skolan idag hade vi bara ne lektion, hade föreläsning av en gubbe, han var seg, han lät som en bebis(seriöst också), sedan drog vi alla ner till djurrummet och tog hand om djuren. Klassen samarbetade faktiskt bra för en gångs skull, allt för ett VG-MVG.

Nu är det 2O dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0