Heden - Skridskor.

Tja! Idag på gympan, på morgonen, så åkte jag till Heden, pappa körde mig som tur var. Vi skulle åka skridskor där med klassen och några andra klasser som har gympa samtidigt som oss. Det var faktiskt riktigt kul, tror jag valde en lite för liten storlek på mina skridskor men annars gick det bra. Åkte inte snabbt precis men sånt är livet faktiskt!
   Några killar fårn Hotell - och restaurang åkte runt i t-shirt och drog ner byxorna och åkte med den nere. Det var lite najs att titta på iallafall. Jag är busig hehe :D
   Shannon va inte där, hon ville inte, men men, hon är 18 - myndig.

Nu ska jag göra klart den här.. Grejen som jag hållt på med i någon månad känns det som! Den ska bli klar tills jag åker till Härnösand, om 1O dagar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0