Hästen stack med mig!

Tja! Idag var jag i stallet, i hela fyra timmar! Det var härligt, kallt, roligt. Red ut med hästen och två andra. VI red en timmes runda ut i skogen och min häst var pigg som satan! Han stack med mig två gånger i galoppen, det var roligt och så men inte lika roligt när det kom en nerförsbacke, fick som tur var stopp på honom med lite slit och en hel del "hoow".
   Sedan lekte jag med Zally en hel del, var var riktigt kul men nu har jag sår i armarna för hon bet igenom min overall. Och en hel del blåmärken ser jag nu.

Min pojkvän har blivit emo. Inget fel med det kanske, han har alltid varit lite emo har jag märkt. Men jag gillar inte emos så. Har inte så mycket emot dem egentligen, dem är mest patetiska, det är väl det jag mest stör mig på hos dem. Skär sig i armar och ben, sminkar sig fult men ändå snyggt, förstör sitt hår, har en urdålig klädstil!

Nu ska jag lyssna på musik, "sjunga", se på TV sedan och sedan ska jag göra en grej till Makky! Min emopojkvän, bara MIN(förhoppningsvis bara min) :)

Btw, det är endast 22 dagar kvar nu!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0