En kick rakt ut i vädret för första gången!

Tja! Idag var jag i stallet, som vanligt. Hade lektion, det gick hur bra som helst, som det brukar göra på mina lektioner nu för tiden! Men, japp nu kommer det ett men. Vid tölten hade vi lite problem, han törttnade lite på mitt "spö" så han kickade lite. Men han är så mjuk så det kändes verkligen inte. Det var som en gungstol.

Måndagen den 2:a ska jag till Ungdomsmottagningen och prova ut P-Piller, trevligt, eller inte. Det får vi se! Jag vill inte ha min mens så ofta, det är därför, jävlar, vad öppen jag är nu då! Skit samma sånt är livet.

Jag och mamma pratade i bilen om min förra häst Drópi, om hur han har det och sånt. Jag kallar min häst Ljúfur som jag har nu för "den lilla bajsen", och så sa jag likadant om Drópi då vi pratade om honom, men då sa mamma "den stora bajskorven rättare sagt", snacka om att jag nästan garvade ihjäl mig!
   Alltså, den hästen var inte riktigt klok, försökte kasta av mig hela tiden!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0