Datorkunskapsprov!

*Pust* Hade nyss, precis ett prov i datorkunskap. Sitter fortfarande i datorkunskapssalen så, det var nyss jag hade det. Hjälpte nyss Ebba också med att fixa en bild så att den sitter rätt. Vi får ju då sitta rätt så nära varandra i klassrummet, eller i salen. Det är ju lite soft ändå!
   När jag kommer hem ska jag äta och sedan ska jag åka till stallet och ge min häst en vaccinspruta mot Botulism eller hur det nu stavas. Nästan alla i stallet ska fixa detta till sina hästar, och min häst är då en av dem.
   Igår var det stallmöte i stallet också, så kom hem sent och hann inte skriva så mycket i bloggen, med andra ord ingenting. Men var trött också men höll mig vaken genom att fortsätta med min "grej" till Maemark. Och sedan, då klockan var 12 så hade jag innan förberett ett sms till Shannon som jag skulle skicka, hon blir nämligen 18år idag, så vi alla säger ett stort grattis till henne! GRATTIS!

I morse kunde jag knappt gå upp. Låg kvar i sängen ett tag och låg där som en död fisk, det var soft! Och sedan körde pappa mig till skolan, pratade knappt med honom eftersom han ändå snackade med en hel del gubbar i telefonen (jobbarkompisar).

För ett litet tag sedan började jag helt plötsligt tänka på Drópi, den gamle skethästen som bockade och sparkade bakut samt slängde av mig ett X antal gånger. Den hästens namn bara, kom fram i mitt huvud från ingenstans. Men jag var ju rätt fäst vid honom, så varför inte. Och hittade lite gamla bilder på honom på min Bilddagbok.se.

asdf sd sdf asf

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0