Ännu en dag av att hata sin mamma något så förjävligt!

Mhm! Min mamma är den sämsta mamman jag vet! Iallafall i dessa lägen. När det handlar om kärlek. Jag vet att hon är emot mitt förhållande, men inte att hon var emot det såhär mycket att hon inte vill att jags ak vara lycklig! Hon säger själv, "ta inte första bästa killen", well, det har jag inte gjort heller. Men ändå håller hon på att säger "titta den killen var ju söt, och den". Så vem är det som tar första bästa killen egentligen?!
   Så, ja nu är jag sur på min mamma! Vill ni veta varför? Det får ni iallafall!
   Vi skulle precis åka hem från stallet, vi satt i bilen och åkte ner för grusbacken från stallet. Då säger hon asstt hon ska beställa min biljett imorgon eller så, jag frågar l ite korkat "Vilken biljett?" Och sedan kommer jag på vilken och säger "Jaha! Kom ihåg att jag vill åka hem på söndag då", hon säger, "Nej, du har en häst att ta hand om och du har skola på måndag". Jag blir förbannad, såklart. Och säger "Men det är ju alla hjärtansdag på lördagen! Jag vill ju inte åka hem på den dan!" Hon säger ingenting utan fnyser bara, då får jag rejält mycket flipp och skriker nästan "Jag hatar dig!" Sedan blir jag tyst resten av bilfärden. Men efter ett tag säger hon "Men då måste du åka hem jävligt tidigt på söndagen då!" Jag fnyser jag också mot henne och säger "Men det går ju tåg klockan nio, som när vi åkte hem" hon säger "Men det går tåg hela tiden!".
   Så ja, det var vårat gräl. Hatar kärringen för tillfället, men det går nog över. Förhoppningsvis.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0