2 timmars telefon!

Hej! Slutade precis att prata i telefon med min älskade pojkvän. Vi pratade faktiskt i över 2 timmar, om allt och ingenting. Nu är jag törstig och hungrig. Bör nog gå ner och hämta lite pizza. Är ensam hemma ska ni veta, det är rätt så skönt, som tur är så är alla mina grannar hemma och ena grannen håller koll på mig, så det är tryggt!
   Idag har jag inte ens variti stallet, känner mig lost på det nu. Men jags ka dit imorgon som tur var! Jag ska dit imorgon! Jag verkligen ska tvinga mig dit även om jag är trött!

Btw, det är endast 8 dagar kvar nu!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0