Tjolahopp, kan man faktiskt säga!

Godmorgon! Well, nu är det morgon, enligt mig, men har redan hunnit duscha, fixa sminket, plattat håret och fått på mig  kläder! Att det kunde bli så varmt i ett rum bara för man blev 1+1 visste jag inte, alltså jag menar. Jag är ju inte van att det är en till människa som sover i mitt rum, än. Jag blir nog van snart, det är ju en vecka kvar ändå. Oj! Jag trodde det var lördag, haha!

Idag ska vi till stallet, kolla till hästens brutna tand (lite mindre än halva hans framtand har åkt av) så att det inte luktar eller liknande. Och så ska jag rida, på travbanan tror jag, lite "rolig ridning".

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0