Hell if I, gonna cry if you found someone new...

Godmorgon! Nu är jag trött, trött som fan! Har inte bytt om än till vanliga kläder, orkar inte. Jag vaknade halv 1 idag, det var nice. Idag är en dag som jag inte vet vad jag ska göra. Har ingen att vara med idag, ingen vill. Jag är för damp och tråkig att vara med. Synd för dem säger jag då. Jag har inte stallet idag för där har min syster redan varit. Att handla julklappar orkar jag inte, det är tråkigt. 
   Maemark är konstig idag, det märker jag redan nu genom att bara läsa sms:et han skickade och vad han heter på msn. Jag vet inte vad jag ska göra. Ge mig inga råd för jag klarar mig bra utan det.
   Jag drömde om Maemark inatt, men sedan stoppades den drömmen och jag började drömma om Twilight istället, om Robert Pattinson. Det var nice det med.

Jag vill fota någonting idag, men jag vet inte vad, jag orkar inte heller. Jag känner mig lam och seg. Och igår fick bloggen 25 besökare på en dag, wuhu..? Ingen läser denna skitblogg ändå, så kanske ska sluta skriva här? Men nej, jag läser, och det är alltid kul för mig att komma ihåg vad jag gjort på dagarna.

Veckan som kommer, kommer att bli en katastrof vecka! Flera prov, fyra stycken för att vara exakt. Läxor. Vi har något varje dag. Jag kommer gå in i väggen både bokstavligt talat och bildligt. Men jag får väl bita ihop, plugga och hoppas på det bästa! Nu ska jag återgå till min Alejandro Fuentes och internet.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0