010109

HEEEJ! Så inleder jag årets första blogg inlägg! Var precis ute och smällde raketer, jag log faktiskt vid tolvslaget, duktig jag känner mig! Detta året kan bli ett bra år, det märker vi väl. Grannarna var ute också samtidigt som oss och smällde.
   Yngve tände en kabin eller vad det nu var som var varm och skön, sedan blev det värsta samlingen runt och alla pratade, skrattade och var allmänt onyktra!
   Jag fick mig en "kompis" också, en kille då. Grannens kompis, alltså grannens sons kompis, han heter Oliver, han vände på sig och sa Gott Nytt År till mig, och log och skrattade. Han glodde som fan lite då och då på mig, lite irriterande, läspade gjorde han också, också irriterande. Men rolig var han! Vi pratade inte mycket, men han verkade vara en snäll 94:a.
   Jag blev dissad av Lovisa, hon skulle egentligen åkt till Varberg men hon försökte övertala sin mamma om att stanna hemma och fira nyår med mig. Hon övertalade sin mamma, men sa dagen innan(i förrigår) att hon skulle fira nyår med Evelina och Eli, tack? Dem frågade inte ens om jag ville vara med, ändå så sa jag att jag skulle vara ensam.
   2OO8 slutade skit, men ändå inte för min pojkvän ringde mig vid halv 12 och sa gott nytt år, grät (stackarn <3) och saknade mig, han ville inte lägga på, inte jag heller. Han är sötast och snyggast! Älskar dig så himla mycket Maaemark! Med hela mitt hjärta!

Nu, nu är det morgon, klockan är ett, vi har gäster, jag vill ut., vill härifrån, vill till Härnösand, vill bara sova!

WIIE   ELD

/J

Emil

Gott nytt år vännen :D saknar dig <3 kramar :)

2009-01-01 | 15:51:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0